آرشیو مرداد ماه 1399

اطلاعات جامع

همه چيز در مورد ميكروپيگمنتيشن و كاربردهاي آن

۶۷ بازديد

ميكروپيگمنتيشن چيست؟

ميكروپيگمنتيشن القاي ريزدانه‌هاي رنگي در حد فاصل قسمت رويي (اپيدرم) و زيرين(درم) پوست است. اين كار براي رنگين كردن نواحي مورد نظر انجام مي‌شود.

 

امروزه بيشتر خانم‌ها دلشان مي‌خواهد هميشه آراسته باشند اما شايد فرصت و حوصله اينكه هر روز دستي به‌صورت ببرند نداشته باشند. شايد به همين دليل تاتو و بعدها آموزش ميكروپيگمنتيشن طرفداران زيادي پيدا كرده است.

 

تفاوت ميكروپيگمنتيشن با تاتو

ميكروپيگمنتيشن با تاتوي سنتي تفاوت‌هايي دارد. اولين تفاوت در دستگاه ميكروپيگمنتيشن است. امروزه دستگاه‌هايي براي اين كار استفاده مي‌شود كه ارتباط اجزاي ثابت آن با قسمت‌هاي قابل‌تعويض و يكبار مصرف‌شان قطع شده و اصطلاحا جريان برگشتي به عقب ندارند و تضميني بر سلامت انجام آن از نظر انتقال نيافتن بيماري از فردي به فرد ديگر است.

 

سوزن يكي از مهمترين عوامل تعيين كننده در كيفيت آموزش ميكروپيگمنتيشن محسوب مي گردد.  كارتريج دستگاه ميكروپيگمنتيشن است كه يكبار مصرف است و به جاي سوزن‌هاي يكبار مصرف در دستگاه‌هاي سنتي تاتو به كار مي‌رود كه با سيستم بسته‌اي كه دارند، تضمين‌كننده عدم‌برگشت خون و انتقال ترشحات از فردي به فرد ديگر است. سوزن كارتريج هاي استاندارد كاملا تيز بوده و با حداقل تخريب بافت، كاشت رنگدانه ها را به نحو مناسبي انجام ميدهند.

اهميت رنگ در روش ميكروپيگمنتيشن

انتخاب رنگ مناسب براي ميكروپيگمنتيشن از اهميت ويژه اي برخوردار است. در صورت استفاده از رنگهايي كه بر اساس اصول بهداشتي توليد نشده اند، سلامتي افراد با مخاطره جدي مواجه خواهد شد. 

 

براي اطمينان از عدم وجود حساسيت به رنگ ميكروپيگمنتيشن نيز در مواردي آزمون رنگ و حساسيت تقريبا 7 روز قبل از انجام عمل انجام مي شود كه نتايج آن نشان مي‌دهد رنگدانه باعث واكنش ناخواسته مي‌شود يا نه. معمولا براي انجام آن، مقدار كوچكي از رنگدانه يا رنگدانه‌هاي مورد نظر جداگانه به پوست وارد مي‌شود.

 

هاشور ابرو با ميكروپيگمنتيشن: 

با تكنيك آموزش ميكروپيگمنتيشن مي‌توانيم تاتو ابرو انجام دهيم و شكل ابروها را مو به مو در موارد كم‌پشتي بسيار ظريف و پراكنده اصلاح كنيم. حتي با تاتو ابرو مي‌توان با بالا بردن ناحيه خارجي ابرو، شكل دادن به ابرو يا باز كردن ابرو، چهره را زيباتر و جوان‌تر كرد. در صورت وجود نداشتن تناسب بين دو ابرو هم امكان يكنواخت كردن آنها با ميكروپيگمنتيشن وجود دارد. اصلاح رنگ و شكل ابروها هم با اين روش انجام مي‌شود.

 

ميكروپيگمنتيشن چشم:

با روش ميكروپيگمنتيشن ميتوان آرايش چشم به صورت دائمي داشته باشيم. ميكروپيگمنتيشن روي پلك هم انجام مي‌شود و مي‌توان با آن باعث بيشتر به نظر رسيدن تراكم مژه‌ها شد.

 

همچنين آموزش ميكروپيگمنتيشن چشم براي كشيدن خط چشم روي پلك با رنگ‌هاي مختلف (تاتو خط چشم)، تصحيح افتادگي چشم، كشيدن مژه‌ها در موارد وجود نداشتن مژه، اصلاحات افتادگي پلك با صاف كردن ناحيه كانتوس داخلي و روشن كردن ناحيه نزديك به كانتوس خارجي و.. به كار مي رود.

https://ghasreroshan.com

مشاوره قانون كار

۶۴ بازديد

بسياري از افرادي كه در مورد قوانين كاري اطلاعاتي ندارند به وكيل قانون كار نيازمند مي شوند تا اطلاعات خود را در اين مورد تكميل كنند. شما در هر كاري كه مشغول به فعاليت باشيد بايد با قوانين آن كار آشنايي هاي لازم را به دست آوريد. يكي از بهترين روش هاي دريافت اطلاعات قوانين كار وكيل قانون كار مي باشد كه بسياري از افراد قوانين كار را براي شما توضيح مي دهند و مشورت هاي لازم را براي شما بيان مي كنند.

مشاوره قانون كار براي بسياري از افرادي كه از قوانين كاري اطلاعاتي ندارند بسيار مناسب مي باشد. در ادامه مطالب سعي مي كنيم برخي از مواردي كه عموما در اين رابطه مورد استفاده قرار مي گيرد را براي شما بيان كنيم تا آشنايي بيشتري را در اين مورد به دست آوريد. سعي ما بر اين است تا شما در شكايت هاي قانوني به مشكل بر نخوريد . در نظر داشته باشيد كه حتي با وجود آگاهي نسبي در اين زمينه ، هنگام بروز برخي از مشكلات حتما نياز پيدا خواهيم كرد تا به وكيل اداره كار مراجعه كنيم.

معرفي مشاور قانون كار :

همانطوري كه بيان كرديم هر فردي براي اينكه با قوانين كاري خود آشنايي هاي لازم را به دست آورد به مشاوره قانون كار نياز دارد كه در ادامه برخي از آنها را معرفي مي كنيم.

  1. يكي از مهمترين قوانيني كه در وكيل قانون كار قرار مي گيرد و بايد كليه كارفرمايان، كارگاهها، كارگران، موسسات صنعتي، توليدي، كشاورزي و خدماتي از اين قانون تبعيت كنند اين است كه بايد به طور كامل با قوانين كاري آشنايي داشته باشند و هريك از آنها بايد در مورد فعاليت ها و عملكردهايي كه بايد انجام دهند آگاهي كافي و لازم داشته باشند.
  2. هر فردي كه در هر حوزه اي فعاليت مي كند بايد مشروعيت كامل داشته باشد. برخي از سازمان ها وجود دارند كه بايد مشروعيت اين دسته از افراد را تعيين كنند تا آنها بتوانند فعاليت هاي كاري خود را انجام دهند.
  3. قراردادي كه بين افراد وضع مي شود باي به طور كامل معين و مشخص باشد و هيچ ابهامي در آن وجود نداشته باشد. مشاوره قانون كار مبهم و واضح بودن قراردادها را مشخص مي كند.
  4. يكي از مهمترين قوانيني كه در مشاوره قانون كار قرار مي گيرد حقوق كارگر مي باشد كه، حقوق كارگر بايد در ابتداي قرارداد مشخص شود تا كارگر به خوبي در مورد حقوق خود اطلاع داشته باشد.
  5. ساعات كاري كه كارگران بايد در حوزه فعاليت خود حضور داشته باشند بايد در ابتدا مشخص شود، همچنين يكي ديگر از مواردي كه بايد در ابتدا مشخص شود مرخصي هايي مي باشد كه افراد مي توانند در طول سال از آنها استفاده كنند. يعني در ابتدا بايد به افراد گفته شود كه در طول يك سال چند روز كاري خود را مي توانند به مرخصي هاي خود اختصاص دهند.
  6. يكي از قوانيني كه در مشاوره قانون كار وجود دار اين است كه برخي از كارها در شرايطي مي باشند كه مدت قرارداد آنها مشخص شده مي باشد. افرادي كه مي خواهند در اين شغل ها فعاليت كنند با آنها قرارداد مشخصي بسته مي شود و بعد از اينكه قرارداد آنها تمام شود، فعاليت كاري آنها هم اتمام پيدا مي كند.

در دو صورت قرار داد با آنها باري ديگر منعقد مي شود، يكي از آنها در شرايطي مي باشد كه افراد كار خود را به خوبي انجام داده اند و كارفرمايان از فعاليت وي رضايت داشته اند، در اين صورت قرارداد ديگري با آنها بسته مي شود. يكي ديگر از شرايطي كه در مشاوره قانون كار وجود دارد اين است كه مدت فعاليت آن سازمان و يا شركت تمام نشده است و مجبور مي باشد كارگراني را كه به صورت قراردادي استخدام كرده است نگه دارد و قرارداد ديگري را با آنها منعقد كند.

  1. يكي ديگر از قوانين كار اين است كه بايد در ابتداي تنظيم قرارداد براي كارگرها فعاليت آنها مشخص شود تا آنها بدانند در چه حوزه اي بايد فعاليت كنند.
  2. برخي از سازمان ها و شركت ها از آنجايي كه فعاليت هاي خاصي در آنها انجام مي شود، قوانين خاصي هم دارد كه افراد در همان روز اول كه استخدام مي شوند بايد با آن قوانين آشنا شوند تا ب خوبي بتوانند فعاليت هاي كاري خود را شروع كنند.

http://taninedalat.org