تشخيص تركيدگي لوله

اطلاعات جامع

تشخيص تركيدگي لوله

۶ بازديد

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه و نشت لوله به صورت عمده در ايران با دستگاه هاي قديمي يا با گزاشتن يك لوله يا ليوان بر روي زمين انجام مي گرفت و درصد سعي و خطا در اين روش بسيار زياد بوده و خسارات بسياري را به همراه داشت .

لوله باز كني با توجه به حقوق مشتري و خط مشي مديران خود دستگاه هاي ويژه اي را از كشورهاي مختلف از جمله آمريكا و ژاپن خريداري و پس از آموزش در اختيار پرسنل خود قرار داد .

با اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله بسيار دقيق انجام مي شود و درصدخطا بسيار پايين است و جاي نگراني براي شما مشتري گرامي باقي نخواهد ماند . چراكه اين دستگاه قادر است عمق و ميزان تركيدگي را نيز مشخص كند .

روش تشخيص تركيدگي لوله بادستگاه بدين صورت است كه اين دستگاه ها با دريافت امواج صوتي كه از خروج آب از لوله ايجاد مي شود جاي دقيق نشت و تركيدگي لوله را پيدا كرده و كار براي متخصصين راحت تر مي شود .

به طور كلي تشخيص تركيدگي لوله بادستگاه بسيار آسانتر از روشهاي معمول است اما بسياري از شركتها بدليل قيمت بالاي اين دستگاه ها از تهيه آن خودداري مي كنند و با آزمون و خطا خسارات بسياري را براي مشتري رقم مي زنند .

چه زماني لازم است جهت تشخيص تركيدگي لوله اقدام كنيم ؟

  • مبلغ قبض آب بيش از حد نرمال باشد
  • در شب و زمان سكوت صداي آب به گوش برسد
  • بر روي ديوار لك و نم زدگي ديده شود
  • با افت فشار آب روبرو شويم
  • از سقف و ديوار آب چكه كند
  • بوي نم و رطوبت از يك قسمت خانه استشمام شود

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه نشت ياب چطور انجام مي شود ؟

بهترين امتياز دستگاه تشخيص تركيدگي لوله ، شناسايي دقيق محل تركيدگي لوله بدون نياز به تخريب و كندن نقطه ي مورد احتمال در كمترين زمان ممكن است كه درحقيقت اين روش بسيار مفيد يعني تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در واقع با توجه به هزينه سنگين بررسي و بازسازي محل تركيدگي لوله، صرفه جويي اقتصادي كاملا مناسبي است. دستگاه تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه درحقيقت بر اساس امواج كار ميكند. دستگاه تشخيص تركيدگي لوله يا نشت ياب به كمك گيرنده اي  قوي و فوق حساسي كه دارد حتي كوچك ترين امواجي بر اثر تركيدگي لوله و يا نشت لوله ايجاد شده را دريافت كرده و شناسايي ميكند آن هم بدون نياز به تخريب و بررسي مستقيم تركيدگي لوله ها را شناسايي ميكند.

قيمت تشخيص تركيدگي لوله

قيمت تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در خدمات فني تهران بر اساس نرخ اتحاديه مي باشد و با توجه به نوع دستگاه متغير است، معمولا قيمت اين دستگاه ها به دليل وارداتي بودن آنها بسيار بالا بوده و شركتهاي خدمات فني هزينه هاي زيادي براي تشخيص با دستگاه از مشتري دريافت مي كنند اما خدمات فني تهران با هزينه اي كمتر از نرخ اتحاديه اقدام به تشخيص محل تركيدگي لوله مي كند.

 

http://asmatashkhis.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.